Hjem Kontakt Login
Forsiden Om foreningen Bestyrelse og Udvalg Medlemsskab Aktiviteter Nyheder og links Sponsorer og hyttedokumenter Galleri

Jagtfeltskydning

Skive jagtforening har booket 2 skydehold, den 6. maj 2018 i Karup, med skydetid kl. 12.00. Der er plads til 12 skytter.

Der skal bruges normalt ca 50 skud og deltagelse koster ca. 175-200 kr. Tilmelding til Anette Davidsen på mail jagtcocker@gmail.com eller sms til tlf. 40350633.

Hvad er jagtfeltskydning? Jagtfeltskydning med jagtriffel har til formål at fremme jagtriffelskytters færdigheder i skydning i terræn under så jagtrelevante forhold som muligt. Der lægges ved denne skydning vægt på, at øge riffelskyttens rutine i skud til mål på forskellige afstande og under tidspres. Endvidere tilstræbes det at opøve brugen af gode skydestillinger og hjælpemidler.

Et hold kan bestå af ca. 5-6 riffelskytter. Vi samler tilmeldingerne sammen og sætter hold efterhånden, som i melder jer til.

Opdateret januar 2018 / AL