Hjem Kontakt Login
Forsiden Om foreningen Bestyrelse og Udvalg Medlemsskab Aktiviteter Nyheder og links Sponsorer og hyttedokumenter Galleri

Formand:
Anders Laigaard, Glyngørevej 12, 7800 Skive
tlf. 97526864 — 20923307
Mail: anders.laigaard@skolekom.dk

Næstformand

Anders Poulsen, Fyensgade 7, 7800 Skive
tlf. 97512718 - 32665950                                                                                                                                                  Mail: anders.poulsen1@gmail.com

Kasserer:
Svend Aage Madsen, Ulkærvej 21 7840 Højslev                                                                                                                      Tlf. 97536790 - 30276775                                                                                                                                                      Mail: madsenx2@hotmail.dk

Bank: Sparekassen Balling Konto nr. 9312 — 0000020575                                                                                                                                                                                               CV nr. 31512085

Sekretær: Jesper Poulsen, Søndertoften 61, 7840 Højslev                                                                                                      tlf. 97538710 - 60774625
Mail: jesper.poulsen1@skolekom.dk

Bestyrelsesmedlemmer:
Annette Davidsen. Vollingvej 14,7860 Spøttrup                                                                                                                          tlf.: 40350633
Mail: annette@jensenogsorensen.dk

Svend Bundgaard, Lyngtoften 25, 7800 Skive                                                                                                                         tlf.: 51778489                                                                                                                                                                        Mail: asbundgaard@privat.dk

John Kjeldsen, Fjordvænget 10 7800 Skive
tlf. 22197655.